Menu

NBA Finallerinde İlk Maç San Antonio’nun - ebolax

Walla hacı son 4 dakikaya kadar muhteşem bir maç oldu serinin ilk maçı ve seyretmeyen varsa sonucunu bildiği halde seyretsin derim.

İki takım da muhteşem hücum ettiler ve Miami’nin o baskılı savunmasını göremedik bu maçta ama San Antonio oyuncuları “madem baskılı savunma yok o zaman biz kendi top kaybımızı kendimiz yaparız” diye düşünmüş olmalılar ki çoğu saçma olmak üzere 23 tane top kaybı yaptılar. Miami de bundan pek geri kalmadı top kayıplarında (zaten az top kaybı yapsa maçı alır) o yüzden maç kafa kafaya gitti son dakikalara kadar.

Aslında oyuncular genel olarak kendi performanslarını ortaya koydu ama Manu Ginobili’nin ilk çeyrekte ipleri eline aldığı kısmı da bir seyretmeniz lazım :)

Maça damgasını vuran 3 şey oldu hacıt, öncelikle salonun (AT&T Center) elektrik devrelerinde yaşanan bir sorun nedeniyle havalandırması arızalıydı ve maç 32 derece sıcakta oynandı. Bütün seyirciler ellerinde yelpazelerle serinlemeye çalışırken 10 tane oyuncu ve 3 tane hakem deli gibi koşturuyordu. Bir de tempolu maç oldu iyice etkilendi adamlar. İkinci faktör bu birinci faktörle ilişkili olabilecek bir faktör; LeBron James’in krampları. Son 4 dakikayı kramplardan dolayı oynayamadı (krampların susuzluk sonucu olduğu bilinir) ve bir basket atıp çıkmak zorunda kaldığı son 4 dakikadan önce 2 dakika falan yine yedek olarak oturdu. Üçüncü faktör de ikinci faktörle alakalı olarak LeBron kenarda otururken bütün maç hiç bir varlık gösterememiş olan (beşde sıfırla oynuyordu) Danny Green coştu ve 2 üçlük isabetin üzerine bir de hızlı hücumda smaç vurdu. Onun üzerine Mario Chalmers zorlama bir üçlük ile farkı azalttıysa da ardından gelen Kawhi Leonard’ın üçlüğü ve LeBron’un olmamasının Miami’de yaşattığı şaşkınlık (adamlar hiç böyle maç sonu oynamadı haliyle şaşıracaklar) San Antonio’nun maçı rahat bir sonla almasına sebep oldu.

Serinin 2. maçı baya değişik bir atmosferde olacak muhtemelen çünkü bu havalandırma problemini mutlaka çözeceklerdir (Amerika’da 2 kez üst üste rezil olmaz insanlar) ve LeBron’un kramp problemi 2 maç üst üste olmaz heralde. Seri güzel başladı güzel gider umarım.

Edit : LeBron James maçın ardından verdiği demeçte “Çok üzgün ve sinirliyim. Takımın bana ihtiyacı olduğu dakikalarda ben kenarda oturuyordum. Bu şartlarda oynamayı beklemiyordum. Son birkaç gündür depoladığım tüm sıvıyı bugün kaybettim” demiş.

Miami Heat 95 – 110 San Antonio Spurs

Maçın Özeti

ebolax
Emre Şenkal olarak bilinir. Aslen programcıdır ama her işi yapar bakma sen. PHP, C#, ActionScript, Java, Javascript falan bilir de bilir. Commodore 64 ve Amiga 500 sahibi olmuşluğu vardır o yüzden nostaljiktir, gururludur... Bir bakmışsın Photoshop kullanır, bir bakmışsın Illustrator coşturur. Scene elemanıdır güzel müzik yapar "bak abi dinle şunu" der. Müzik programı olarak Cockos Reaper kullanır diğerlerine tiksinerek bakar ama bir bakmışsın FL Studio kullanıyor ve diğerlerinden tiksiniyor. Böyle bir adamdır o işte... adam gibi adam...

ZAYANORA Yorumları (Yorum Yapılmamış)

Bir Cevap Yazın

FACEBOOK Yorumları

DISQUS Yorumları

TANISAN SEVERSİN

SOSYAL DURUMLAR

  • 3067 posts
  • 118 comments
  • 908 followers
  • 0 fans
  • 0 subscribers
  • 0 followers

Cahilliğe Zayanora!